Mnoho slavných tváří, nebo jeden výrazný patron? Spolupráce neziskových organizací se známými osobnostmi probíhá v Česku různě

Podpora veřejně známých osobností je pro neziskové organizace jedním z nejúčinnějších prostředků, jak zvýšit povědomí o své existenci a aktivitách. Princip takzvaného celebrity marketing fundraisingu je jednoduchý. Pokud člověk vidí, že s neziskovou organizací spolupracuje známá tvář, může to pro něj být podnětem začít se o organizaci zajímat a podpořit ji.


 

Péče o klienty Grantového diáře
Institut pro památky a kulturu
Transparency International Slovensko & Slovenské centrum fundraisingu
Konzultantka pro finanční řízení neziskovek, grantový fundraising
Sociální bankovnictví České spořitelny
Nadace Via
Mirantis
Nadace rodiny Vlčkových
Konzultant & lektor
Frank Bold
Svět neziskovek
Luc Art Fund & Koalice Za snadné dárcovství
Nadace Karla Janečka

Děkujeme partnerům Světa neziskovek

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace