Mnoho slavných tváří, nebo jeden výrazný patron? Spolupráce neziskových organizací se známými osobnostmi probíhá v Česku různě

Podpora veřejně známých osobností je pro neziskové organizace jedním z nejúčinnějších prostředků, jak zvýšit povědomí o své existenci a aktivitách. Princip takzvaného celebrity marketing fundraisingu je jednoduchý. Pokud člověk vidí, že s neziskovou organizací spolupracuje známá tvář, může to pro něj být podnětem začít se o organizaci zajímat a podpořit ji.


 

advokátní kancelář Slaninová Vokál
Svět neziskovek
Sociální bankovnictví České spořitelny
Nadace rodiny Vlčkových
Ashoka Česká republika
Velvyslanectví USA v Praze
Sociální nadační fond hl. m. Prahy
Online/digital marketing v Blueberry.cz
Livesport
Litigo Communications
Konzultant a lektor
Advokátní kancelář Slaninová Vokál

Děkujeme partnerům Světa neziskovek

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace