Mnoho slavných tváří, nebo jeden výrazný patron? Spolupráce neziskových organizací se známými osobnostmi probíhá v Česku různě

Podpora veřejně známých osobností je pro neziskové organizace jedním z nejúčinnějších prostředků, jak zvýšit povědomí o své existenci a aktivitách. Princip takzvaného celebrity marketing fundraisingu je jednoduchý. Pokud člověk vidí, že s neziskovou organizací spolupracuje známá tvář, může to pro něj být podnětem začít se o organizaci zajímat a podpořit ji.


 

Konzultantka projektových žádostí
Nadace SIRIUS
Advokátní kancelář Slaninová Vokál
NVC Brno & Masarykova univerzita
Svět neziskovek
Svobodný designér služeb a produktů
Nadace Via
Konzultantka pro finanční řízení neziskovek, grantový fundraising
Konzultantka projektových žádostí
Advokátní kancelář Slaninová Vokál
Rekonstrukce státu
Sociální bankovnictví České spořitelny

Děkujeme partnerům Světa neziskovek

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace