Burza práce Nadace Neziskovky.cz

FUNDRAISER/KA: KOORDINÁTOR/KA PÉČE O DÁRCE A PROJEKTU GALERIE RATOLEST

datum zadání: 11.01.2018
organizace: Ratolest Brno, z.s.
pozice/obor: Sociální práce, zdraví
ohodnocení:
lokalita: Jihomoravský
kontakt: veronika.krizkova@ratolest.cz
url: http://www.ratolest.cz
POPIS:
Ratolest Brno, z.s. je nezisková organizace, která má dlouhodobou tradici v Brně. 22 let pomáhá ve svém okolí lidem, kteří se ocitají v nepříznivých životních situacích. Do svých řad nyní hledá Fundraisera – péče o dárce a koordinátora charitativního projektu Galerie Ratolest.

Na příjmové doklady, cesťáky, docházky, účtování, výplaty .... máme paní účetní.
Na práci s klienty, doprovody, poradenství, vzdělávací aktivity….. máme sociální pracovníky/ce.
Kopírování, tabulky, školení BOZP a PO, formální úpravu dokumentů….. nám zajišťuje asistentka.

Péče o partnery organizace, koordinace firemních dobrovolnictví, sbírkových projektů, prezentace organizace u dárců – toto u nás dělá FUNDRAISER (koordinátor péče o dárce a charitativního projektu Galerie Ratolest) a právě TOHO HLEDÁME!



Hledáme někoho kdo:
- má dobré vyjadřovací schopnosti (slovní i písemné) a tzv. „vyřídilku – budeš chodit na schůzky se stávajícími i novými partnery organizace, ale také vyhledávat a kontaktovat ty potenciální. Těm budeš nabízet spolupodílení se na našich projektech, občas připravovat textové podklady ke článkům nebo tiskovkám.
- je proaktivní a důsledný a sám se zajímá o novinky– když nevyjde jedna strategie a způsob, najdeš si nový, vyhledáš, přečteš, naplánuješ, zrealizuješ, zaznamenáš a vyhodnotíš náklady versus výnosy.
- bude parťákem v týmu, na kterého je spoleh (a to i v překonávání limitů a přístupu k problémům, či obtížím) – Vše se dá řešit, pokud se o tom ví, takže když se něco objeví, prostě přijď a řekni to. Když ti zadáme práci a předáme úkoly, budeme se moci spolehnout na to, že je dotáhneš do konce.
- když ví, tak posdílí, stejně tak, jako když neví, tak se zeptá, nebo si sám od sebe vygooglí - občas nastanou situace, ve kterých si nevíme rady ani my, a proto je potřeba otevřít strejdu googla a zeptat se ho.
- ovládá pc na středně pokročilé úrovni, word, excel, ppt, google doc. – budeš připravovat reporty, textové podklady, prezentace... Výhodou ti může být znalost správcovství FB skupin, programu Mailchimp a Salesforce (ale pokud ne, tak tě to rádi doučíme).
- má praktické zkušenosti, chuť do práce a rozvoje – nebazírujeme na vzdělání, když to tam je, tak to tam prostě je! Důležitější jsou pro nás zkušenosti a chuť do práce.

Poznáváš se?
• Nerad mluvíš, chodíš na schůzky a vylézt z tepla kanclu ti působí až fyzickou bolest.
• Dokážeš naprosto dokonale vyjmenovat minimálně 45 věcí, které jsou vždy důležitější než tvůj úkol (mytí monitoru, zavázání tkaničky, nové převázání tkaničky pro hezčí smyčku, umytí nádobí, uvaření čaje, vypití čaje, uvaření kaše, snězení kaše, umytí misky po kaši…).
• Když se objeví problém tvou základní strategií je - hlavně nic neříkat a čekat, že se rozplyne stejně jako malá mořská víla.
• ….
Ano? Tak to by nám to spolu asi moc neklapalo…
Pokud ses nepoznal, čti dál a zjistíš, co ti můžeme nabídnout:
• HPP – práci na celý úvazek ve stabilní organizaci (22 let fungování),
• 25 dní dovolené (+ 4 sick days za rok po zkušební době),
• možnost různorodého vzdělávání,
• velmi flexibilní pracovní dobu – jak si to rozpláuješ, tak to budeš mít,
• možnost čerpat home office (nebo pracovat z kavárny, bistra, či odjinud ….),
• garance mzdy + osobních odměn a provizí od 1. dne nástupu,
• společné akce – teambuildingy, pravidelné snídaně/společné večeře a firemní večírky,
• vlastní místo v kanceláři s notebookem, pracovním mobilem a se super kolegy,
• nástup od 14. 2. 2018, nebo dle domluvy.
Zaujala tě naše nabídka? Chceš s námi pracovat a pokračovat v rozjetém vlaku? Láká tě příležitost pracovat na různorodých projektech, některé si vytvářet sám/sama a mít možnost si ke stávajícímu platu svou aktivitou vydělat slušné peníze navíc?
Pošli nám svůj životopis a motivační dopis (proč se právě ty hodíš k nám do organizace na tuto pozici) do 24. 1. do 12:00 na e-mail: veronika.krizkova@ratolest.cz. Po deadline se určitě ozveme a vybraným uchazečům zašleme další podklady ke zpracování a domluvíme si osobní schůzku. Ta proběhne 30. 1. 2018 (případně po domluvě 31. 1. 2018). Její součástí bude i zpracování praktických úkolů, tak si v diáři nechej rezervu - bude to trvat cca 1,5 h. V případě dotazů neváhejte kontaktovat koordinátorku výběrového řízení Veroniku Křížkovou na tel č. 774 682 776.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení v případě, že nevybere vhodného kandidáta. Odesláním životopisu a motivačního dopisu a příp. dalších podkladů uchazeč souhlasí s tím, aby Ratolest Brno, IČ 65348893, se sídlem Kpt. Jaroše 7b, 602 00 Brno, zpracovávala osobní údaje v nich obsažené za účelem realizace tohoto výběrového řízení a to po dobu maximálně 6 měsíců. Tento souhlas lze kdykoli písemně odvolat.

Nadace Neziskovky.cz
Vlkova 628/36, 130 00 Praha 3 - Žižkov
tel.: +420 730 517 966, e-mail: nadace@neziskovky.cz