Iveta Oršulíková a Zuzana Vyhnánková Brečanová

fotoVyhnánková Brečanová

Taste Lovebrand: jsme konzultanti, kteří se k tvorbě značek dostali přes marketing i vlastní projekty, které sami rozjížděli. Máme tak osobní zkušenost s tím, jak se řídí značka v onlinu i offlinu a k tomu spoustu dalších se společnostmi našich klientů. Nejradši pracujeme s malými a středně velkými firmami, protože věříme, že tam bude naše pomoc nejpřínosnější. Ukazujeme jim, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro ty, které si běžné způsoby tvoření značek nebo nového názvu nemohou dovolit. Věříme, že získávat zákazníky pomocí silné značky je výhodnější než snižovat ceny. Díky silné značce může být firma dlouhodobě výdělečná. A to zvláště v době, kdy mají lidé dostatek informací pro rozhodování a kdy se díky technologiím mění prostředí, ve kterém podnikáme.

Zuzčina cesta vedla od grafického designu, přes marketing až k tvorbě značek. Ty dnes vnímá jako společenství lidí, jejichž zkušenosti a emoce každý den pomáhají značku utvářet. Pracovala jako manažerka značek pro síť restaurací Ambiente, kde je dodnes konzultantkou employer brandingu. V současnosti však s budováním značek pomáhá hlavně klientům Taste Lovebrand.

Iveta vedla dva roky tým specialistů na sociální média v agentuře Taste Sun, kde se věnovala především rozvoji lidí i produktu. V rámci marketingu si také prošla několika oblastmi od copywritingu přes e-mailing až po tvorbu digitálních strategií. Všechny tyto zkušenosti teď využívá pro řízení značek klientů Taste Lovebrand.

aktuální kurzy lektora:
Strategie značky pro neziskové organizace

zpět
Nadace Neziskovky.cz
Vlkova 628/36, 130 00 Praha 3 - Žižkov
tel.: +420 730 517 966, e-mail: nadace@neziskovky.cz