Burza práce Nadace Neziskovky.cz

Vedoucí rodinného klubu

datum zadání: 20.02.2020
organizace: My.Aktivity o.p.s.
pozice/obor: Děti, mládež
ohodnocení: 14000-17000
lokalita: Praha
kontakt: rozbroj@myaktivity.cz
url: http://www.myaktivity.cz
POPIS:
Vedoucí Rodinného klubu
Do svého týmu hledáme na poloviční úvazek novou posilu - vedoucí/ho rodinného klubu, sídlícího v Praze. Budete pracovat v přátelském týmu s rodinným duchem, v příjemném prostředí, které tvoříme především pro děti a jejich rodiče. Jsme nezisková organizace závislá na získávání dotací a tím pádem je pro nás velmi důležitý efektivní proces i následné vykázání všech souvisejících aktivit. V projektu “Rodinný klub” ponesete nejen odpovědnost za řízení projektu, ale budete také zajišťovat kroužky pro nejmenší a starší děti, i pro dospělé. Pravidelně budete spolupracovat na našich tradičních každoročních akcích jako Letní příměstské tábory, Dětský karneval, Pohádkový les, Uličníci v pražských uličkách, mezinárodní setkávání, vzdělávací aktivity, workshopy apod. Realizujeme také evropské projekty zaměřené na integraci cizinců do české společnosti prostřednictvím prorodinných aktivit. Protože jsme menší tým (do 10 stálých spolupracovníků), je potřeba občas vypomoci na jiné pozici nebo zastoupit někoho z kolegů. Reportovat budete přímo manažerovi organizace. Bavilo by vás to s námi? Chcete vědět více?
Co bude vaše práce zahrnovat:
- navrhovat a plánovat jednotlivé aktivity (kroužky, akce apod.) a zajistit jejich finanční efektivitu
- vedení menšího týmu spolupracovníků (kontrola docházky, vykázaných činností a zajištění kvality práce)
- strategické plánování jednotlivých aktivit (rozvrhy, zajištění účastníků, organizace, předpokládané náklady, návratnost)
- tvorba koncepce kroužku na školní rok
- tvorba strategie propagace a komunikace (inzerce, sociální sítě, prospekty apod.)
- další činnosti dle dohody a náplně práce

Co byste měl/a splňovat při nástupu:
- zkušenost s vedením projektu
- zkušenost s kancelářskou administrativou a plánováním
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost práce s MS Office 365 (Excel, Word, výhodou Sharepoint apod.)
- velkou výhodou je zkušenost z obdobné pozice v neziskové organizaci (není podmínkou)
- zkušenost s EU projekty (není podmínkou)

Klíčové kompetence vedoucí/ho rodinného klubu:
- samostatnost
- schopnost se rozhodovat
- schopnost efektivně plánovat a organizovat
- ochota nést odpovědnost
- nadšení pro práci s dětmi/rodinami a empatie

Co vám nabízíme:
- spolupráci na poloviční úvazek (jeho případné rozšíření možné dle dohody)
- flexibilita z naší strany vůči vašim časovým potřebám
- příjemné prostředí a přátelský kolektiv
- zajímavé finanční ohodnocení

Možnost nástupu: únor/březen 2020 Osobní pohovory budou probíhat začátkem února.

Nadace Neziskovky.cz
Vlkova 628/36, 130 00 Praha 3 - Žižkov
tel.: +420 730 517 966, e-mail: nadace@neziskovky.cz