Sociální sítě a efektivní komunikace pro neziskové organizace

typ kurzu: FUNDRAISING, MARKETING, PR

datum konání: 1.11.2018

čas konání: 09:00 - 17:00

rozsah: 0 hodin

místo konání kurzu: PRAHA - bude upřesněno --, Praha, --

maximální počet účastníků: 12

Sociální sítě jsou fenoménem, který dnes nemůže žádný marketér ani PR specialista ignorovat. Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích - už to není pro širokou veřejnost jen medium zábavy, ale především neustálé on-line spojení se světem a klíčový komunikační nástroj pro získávání informací i z oblasti zpravodajství. Ano, náklady tištěných novin a časopisů stále klesají a lidé čtou novinové články jako sdílený obsah na své oblíbené sociální síti. V kurzu zjistíte, jaké sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své organizace a její důvěryhodnost. Pochopíte, na čem postavit svou obsahovou strategii – čeho se vyvarovat, na co si dávat pozor, jak komunikovat s kritiky i nadšenci… Poznáte, jak vhodně napojit sociální sítě do celkové komunikační strategie své značky.

kurz je určen pro: Manažery/ky komunikace, PR, fundraisingu

forma: Workshop

lektor: Vít Baloušek

Obsah kurzu:

Komunikační strategie značky – nové možnosti

  • Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a organizace
  • Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty
  • Jaké sociální sítě vybrat – jak zasáhnout cílovou skupinu
  • Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje

Nová media - nové způsoby komunikace

  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?
  • Dialog s cílovou skupinou – jak ho smysluplně vést
  • Kdo jsou brand ambasadoři a kdo nejsou
  • Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software

Interní komunikace – důležitá role zaměstnanců

  • Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky
  • Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu
  • Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah

Facebook – nový životní styl nejen pro mladé

  • Data a čísla
  • Tipy, rady a triky, jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky
  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
  • Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení

LinkedIn – medium odborné komunikace

  • Propagace své značky a firmy
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis – osobní profil na LinkedIn
  • Tvorba firemního profilu
  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat

Instagram – visuály se sdílejí!

  • Jeden obrázek je lepší než tisíc slov
  • Magie hashtagů
  • Placený obsah versus organický dosah

Twitter – nový nástroj pro PR

  • Medium pro novináře, politiky a celebrity
  • Umění zkratky – práce textaře
  • Jak si získat novináře a vytvářet atraktivní obsah

Virální efekt a video marketing

  • YouTube a video svět
  • Jak dělat a nedělat virální video
  • Ukázky úspěšného virálního marketingu – inspirace
  • Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu

Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor

  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Copyright – ochrana autorských práv
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Limity komunikace na sociálních sítích – vize a realita

Co Vám kurz přinese:

  • Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro komunikaci na sociálních sítích
  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás
  • Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky a uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
  • Získáte přehled o důležitých sociálních sítích a jejich využití pro efektivní a přínosnou komunikaci se svou cílovou skupinou
  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled
  • Zjistíte, jak využít efekt buzz marketingu a word of mouth
  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky

  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích

Cena kurzu

plná cena: 1390 Kč

možnosti slev: sleva pro členy AVPO ČR* - NE

Obecné infromace:

Po absolvování kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ společnosti Nadace Neziskovky.cz

Další organizační informace (jak se přihlásit na kurz, jak uhradit účastnický poplatek, jaké máme storno podmínky a reklamační řád).

Školící prostory v Neziskovkách.cz nejsou bezbariérové. Na Vaši žádost rádi bezbariérové prostory zajistíme! 

objednat
Nadace Neziskovky.cz
Vlkova 628/36, 130 00 Praha 3 - Žižkov
tel.: +420 730 517 966, e-mail: nadace@neziskovky.cz